تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی ادامه داد: وقتی تاریخ را مرور می کنیم از بهمن سال 1357 تلاش ها و دشمنی های آمریکا علیه کشورمان را به وضوح می بینیم. از ایجاد و حمایت گروهک منافقین و به راه اندازی ترور در کشور، قائله کردستان، هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و بعد از آن، تحریم ها که همگی باعث می شود ما به آمریکا خوشبین نباشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ سخت نتوانست کاری از پیش ببرد و ناچار شد راهبرد خود را در منطقه تغییر دهد گفت:  راهبرد جدید آمریکا در منطقه مذهب علیه مذهب است و در راستای همین راهبرد گروهک های تروریستی و تکفیری از جمله داعش را راه اندازی و حمایت کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما تمامی حرکات دشمنان را رصد می کنند و جایی برای نگرانی ملت ما وجود ندارد.

پوردستان در ادامه هدف نهایی آمریکا را تخریب چهره اسلام دانست و اظهار داشت: آمریکا تمام تمرکز خود را روی جنگ نرم گذاشته چرا که می خواهد با تأثیر بر نسل آینده این مملکت به اهدافش برسد لذا ما باید روی خانواده و فرزندانمان حساس بوده و مراقب آنها باشم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بررسی شخصیت برجسته مالک اشتر پرداخت و گفت: حضرت علی(ع) درباره مالک فرمودند" مالک برای ما مثل من برای رسول الله استگ لذا نامگذاری این جشنواره به نام مالک به خاطر این است که ما الگو بگیریم و مانند مالک در خدمت امام زمان و ولی امرمان باشیم.

فرمانده نیروی زمینی در ادامه ضمن تبریک به برگزیدگان نیروی زمینی ارتش، افزود: مطمئن هستم پاداش شما سربازان را صاحب عصر با دستان مهربان خود به زندگی و وجود شما عنایت خواهد کرد. من هم لازم می دانم از زحمات تمامی کسانی که در عرصه اِشراف فعالیت دارند تشکر کنم چرا که این بحث در نیروی زمینی نظام مند شده و در مسیر واقعی خود در حال حرکت است.

در پایان این مراسم از فرماندهان برتر نیروی زمینی ارتش تقدیر به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، نیروی زمینی، داعش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 12 شهريور 1394 ] [ 14:30 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2305
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 3336
بازدید ماه : 3329
بازدید کل : 87534
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->